MijnDossier
088 0708 888
  • ZORGAANBOD
    • Chirurgie
      • Dermatologie
      • Gynaecologie
      • Interne Geneeskunde
        • Informatie voor patiënten
        • Informatie voor verwijzers
      • KNO (keel,neus,oor)
      • Longgeneeskunde
      • Neurologie
      • Orthopedie
      • Spoedpolikliniek
        • Informatie voor patiënten
        • Informatie voor verwijzers
      • Urologie
      • VERWIJZERS
        • ZorgDomein
        • Huisartsen Nieuwsbrief
        • Contact
        • Aanwezigheid specialisten Sionsberg
      • WACHTTIJDEN
      • ORGANISATIE
        • Over ons
        • MijnDossier
        • Missie & Visie
        • Klachtenprocedure
        • Kwaliteit en veiligheid
          • Patiëntveiligheid
          • ZKN Keurmerk
          • Privacy statement
          • Registratie oncologische gegevens
        • Organisatiestructuur
        • Vergoedingen
        • Onze Covid-19 maatregelen
      • NIEUWS
      • VACATURES
      • CONTACT
        • Contactgegevens Sionsberg
        • Telefoonnummers poliklinieken
        • Contactinformatie voor verwijzers

      Klachtenprocedure

      Bent u niet tevreden? Vertel het ons!
      Sionsberg Netwerk Ziekenhuis (SNZ) staat voor kwaliteit van zorg en streeft ernaar dat u als patiënt tevreden bent over de behandeling en zich respectvol behandeld voelt. Wij houden zoveel mogelijk rekening met uw wensen en verwachtingen. Toch kan het gebeuren dat u ergens ontevreden over bent. Zoek dan contact met ons!

      Wij streven ernaar om klachten naar tevredenheid op te lossen en het vertrouwen zo snel mogelijk herstellen. Daarnaast vinden we in SNZ dat we van klachten kunnen leren. Klachten kunnen aanleiding zijn om maatregelen te nemen waardoor de kwaliteit van de verleende zorg verbeterd kan worden.

      De klachtenprocedure van SNZ geldt voor de poliklinieken chirurgie, dermatologie, gynaecologie, interne geneeskunde, KNO, longgeneeskunde, neurologie, orthopedie en urologie.

      Hoe kunt u uw onvrede of klacht kenbaar maken?
      U kunt uw onvrede bespreken op de afdeling, met de betreffende zorgprofessional. Vaak kunt u er in een goed gesprek samen al uitkomen.
      Als het gesprek voor u niet bevredigend verlopen is of als u het moeilijk vindt zo’n gesprek aan te gaan, kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris is er voor u en kan bemiddelen tussen u en de zorgverlener. De klachtenfunctionaris behandelt informatie strikt vertrouwelijk. U kunt contact zoeken via:

      Email: klacht@sionsberg.nl

      Tel:      088 070 8888
      Post:   Sionsberg t.a.v. klachtenfunctionaris
                 Birdaarderstraatweg 70
                 9101 DC  Dokkum       

      De klachtenfunctionaris zal zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 5 werkdagen contact met u opnemen. De klachtenfunctionaris zal u – naast advies - een toelichting geven op de klachtenprocedure SNZ.

      Klachtenregeling Sionsberg Netwerk Ziekenhuis
      U kunt onze klachtenprocedure lezen in de Klachtenregeling Patiëntenzorg SNZ.

       
      Volg ons op:
      SNELLE LINKS
      • Home
      • Klachtenprocedure
      • Privacy statement
      • Beveiligingslek of datalek melden
      IK WIL
      • Solliciteren
      • De toegangstijden weten
      CONTACT
      • Contactgegevens Sionsberg
      • Telefoonnummers poliklinieken
      • Contactinformatie voor verwijzers
      © SIONSBERG 2018